beantwoord

Declareren extra kosten door treinuitval op 27 maart

• 14 mei 2015
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Op 27 maart moesten mijn zoontje, ik en mijn vriendin naar Amsterdam Sloterdijk, maar de trein viel uit. Daarom waren we genoodzaakt om naar Sloterdijk te rijden met de auto en daar het weekend te parkeren om onze bus naar Duitsland nog te halen. Dat bleek uiteindelijk ongeveer 36 euro te kosten. :(
Die kosten wil ik graag verhalen. Kunt u mij vertellen waar ik dat kan doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 mei 2015, 10:47

Als u al treinkaartjes had gekocht, dan komt u in aanmerking voor geld terug bij vertraging. Op 27 maart was er een grote stroomstoring, waardoor de vertraging minstens een uur was en u dus de hele ritprijs vergoed krijgt.

NS is niet aansprakelijk voor gevolgschade, zoals het missen van vliegtuigen of, in dit geval, bussen. De kosten van 36 euro kunt u dus niet vergoed krijgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Als u al treinkaartjes had gekocht, dan komt u in aanmerking voor geld terug bij vertraging. Op 27 maart was er een grote stroomstoring, waardoor de vertraging minstens een uur was en u dus de hele ritprijs vergoed krijgt.

NS is niet aansprakelijk voor gevolgschade, zoals het missen van vliegtuigen of, in dit geval, bussen. De kosten van 36 euro kunt u dus niet vergoed krijgen.

Reageer