beantwoord

Defecte bovenleiding Den Bosch Geldermalsen

  • 2 juni 2015
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Vanochtend in Heerlen een retour Heerlen Amsterdam C gekocht. Aangekomen in Eindhoven de melding dat er een bovenleiding kapot is. Hierdoor hem ik mijn afspraak in Amsterdam moeten afbellen en ben ik huiswaarts moeten gaan omdat ik onmogelijk op tijd kon komen. Wat nu met de kosten en onkostenvergoeding door deze toestand?

Mvg,

Ramon Sijstermans
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 juni 2015, 08:42

Je kunt je kaartje, met daarbij een onderbouwing voor een verzoek om restitutie, opsturen naar de klantenservice. Aangezien de te verwachten vertraging meer dan 60 minuten bedroeg, zullen ze je kaartje vergoeden.

Voor een onkostenvergoeding kom je niet in aanmerking, omdat NS niet aansprakelijk is voor gevolgschade.
Bekijk origineel

2 reacties

Je kunt je kaartje, met daarbij een onderbouwing voor een verzoek om restitutie, opsturen naar de klantenservice. Aangezien de te verwachten vertraging meer dan 60 minuten bedroeg, zullen ze je kaartje vergoeden.

Voor een onkostenvergoeding kom je niet in aanmerking, omdat NS niet aansprakelijk is voor gevolgschade.
Ok. Dank je wel.

Reageer