beantwoord

Door vertraging had het geen zin meer om naar eindbestemming te gaan

• 19 november 2015
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dinsdag 10 november moest ik naar Amsterdam Centraal om een jas terug te brengen naar een winkel, maar door een ongeluk met de trein had ik drie uur vertraging. Door de vertraging was het al zo laat dat de winkels in Amsterdam al gesloten waren, dus ik wilde graag mijn geld terug. Het geld voor de heenreis heb ik teruggekregen, omdat ik vertraging had op de heenreis, maar het geld voor de terugreis zou ik ook graag terug willen krijgen, omdat ik voor niks naar Amsterdam ben gegaan.

Hierbij nog een link van de trein waarin ik zat: http://www.nu.nl/binnenland/4162326/brand-in-hsl-trein-bij-bleiswijk-verstoort-treinverkeer-urenlang.html
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 30 november 2015, 21:41

Ik heb geen privébericht ontvangen en laat dit topic eerst even met rust.

EDIT: Wanneer je vanwege een calamiteit je reis niet hebt kunnen voltooien (dus er is geen volledige check-in/check-uit voor geplande reis) dan kun je altijd contact opnemen met NS Klantenservice; wellicht kom je in aanmerking voor coulance. Dit zal echter per geval bekeken worden. We zijn 24/7 bereikbaar via telefoon (030-751 51 55) en Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Jesse. Dat was inderdaad een zeer vervelende verstoring en gezien het doel van je reis kan ik me voorstellen dat je rechtsomkeert hebt gemaakt op een gegeven moment. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je NAW-gegevens? Dan denk ik even met je mee!
Ik heb geen privébericht ontvangen en laat dit topic eerst even met rust.

EDIT: Wanneer je vanwege een calamiteit je reis niet hebt kunnen voltooien (dus er is geen volledige check-in/check-uit voor geplande reis) dan kun je altijd contact opnemen met NS Klantenservice; wellicht kom je in aanmerking voor coulance. Dit zal echter per geval bekeken worden. We zijn 24/7 bereikbaar via telefoon (030-751 51 55) en Twitter.

Reageer