Duur GTBV Afhandeling | NS Community

Duur GTBV Afhandeling

  • 18 November 2022
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Ik lees net op twitter dat de afhandeling van de GTBV in verband met de staking inmiddels 22-24 weken gaat duren. Ik vind dat toch wel verontrustend.

 

  


4 reacties

Reputatie 6

Voor iets dat nog veel meer te automatiseren is, is dit toch ook wel een beetje ridicuul lang...

Reputatie 7
Badge +1

Je ziet overigens deze vraag keer op keer terugkomen op twitter. Bijna altijd volgt er een ander antwoord. De afgelopen dagen 12 weken, 17 weken en nu dus 22-24 weken. Blijkbaar wordt er maar een slag naar geslagen.

 

Het tekent m.i. ook dat het personeel het zo langzamerhand totaal niet meer weet en alleen nog maar bergen werk ziet. Dit zou dus met spoed door het management moeten worden opgepakt omdat op deze manier het ziekteverzuim snel zal toenemen.

 

Dus nee ik ben het totaal niet met je eens dat dit niet belangrijk is. 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

@bahnrider : Dat doe ik ook wel zie o.a. dit topic, maar NS doet momenteel vrij weinig zo te zien

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Tuurlijk. UIteraard. Vanzelfsprekend.

Elke dag is er wel wat te vinden dat de goedkeuring van HP niet kan verkrijgen-of liever nog alweer een schromelijke misstand stevig aan de kaak stellen.

Helpen doet het toch geen zier.

Richt je tijd+energie liever op iets wat mogelijk nog wel wat resultaat zou kunnen boeken.

Of echte misstanden.

Maar gelukkig mogen we in dat kouwe kikkerlandje aan de Noordzee allemaal helemaal zelf vinden wat we weer nix van wat vinden. Waar ik nu ben wordt alles van vadertje staat de hemel in geprezen en bestaan er nooit misstanden.

Reageer