beantwoord

E-ticket niet meer beschikbaar, hoe te declareren?

• 13 februari 2017
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Hallo, 2 weken geleden wilde ik met een e-ticket reizen, maar ik had meer dan 30 minuten vertraging. Inmiddels heb ik het (papieren!) declaratieformulier ontvangen, maar moet ik het e-ticket toevoegen. Die heb ik echter alleen in de NS Reisplanner Xtra app gebruikt en nooit gedownload of geprint. Nu is het ticket niet meer beschikbaar. Hoe moet ik dan een print maken?? Ik snap niet zo goed dat het mogelijk is om digitaal een kaartje te ontvangen en dit vervolgens op papier gedeclareerd moet worden...
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 februari 2017, 11:17

Hallo MariekeL83 en welkom op het NS Serviceforum,

De ticket moet worden toegevoegd omdat wij anders niet snel kunnen nagaan of deze ticket wel daadwerkelijk is aangeschaft, het versnelt de procedure door deze toe te voegen. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij deze alsnog kunnen toesturen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

laat je ons weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Geld terug bij vertraging.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo MariekeL83 en welkom op het NS Serviceforum,

De ticket moet worden toegevoegd omdat wij anders niet snel kunnen nagaan of deze ticket wel daadwerkelijk is aangeschaft, het versnelt de procedure door deze toe te voegen. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij deze alsnog kunnen toesturen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

laat je ons weten of het is gelukt?

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Geld terug bij vertraging.

Reageer