Skip to main content
beantwoord

Error bij geld terug vragen

Bij het formulier om geld terug te vragen bij vertraagde treinen van NS International, vulde ik mijn voornaam in (Valentijn-Violet), maar kon het formulier niet insturen. De melding die ik kreeg was dat er een storing in het systeem was van NS zelf, en ik het later opnieuw moest proberen. Na een dag vrijwel elk uur geprobeerd te hebben, ben ik in de response gaan kijken en zag ik een 400 code, met in de body een error dat mijn naam niet geaccepteerd werd. Zonder streepje lijkt het formulier wel verstuurd te mogen worden. Kunnen jullie hier iets aan doen?

Beste antwoord door Sascha NS

Goedemorgen Valentijn-Violet. Welkom bij de NS Community.

Fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is om de claim in te dienen. Het probleem m.b.t het middenstreepje en vermoedelijk de error ten gevolge daarvan zet ik door. Bedankt voor de attentie.

Bekijk origineel

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 3 april 2025

Misschien slechts één voornaam invullen? Valentijn?

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 3 april 2025

Goedemorgen Valentijn-Violet. Welkom bij de NS Community.

Fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is om de claim in te dienen. Het probleem m.b.t het middenstreepje en vermoedelijk de error ten gevolge daarvan zet ik door. Bedankt voor de attentie.

Vareo schreef:

Misschien slechts één voornaam invullen? Valentijn?

Mijn voornaam is Valentijn-Violet, het is al 1 naam, dat is waar het streepje voor dient.

Dankjewel Sascha!

Robert B
Forum|alt.badge.img+3

Goede vondst, want iemand die Jan-Willem of Robbert-Frank of Jochem-Pieter heet heeft natuurlijk hetzelfde probleem.

Maar goed, je initialen (voorletters) zoals op je bankpas of ov-chipkaart, of anders je roepnaam voldoen ook wel.

Reageer