Bij het formulier om geld terug te vragen bij vertraagde treinen van NS International, vulde ik mijn voornaam in (Valentijn-Violet), maar kon het formulier niet insturen. De melding die ik kreeg was dat er een storing in het systeem was van NS zelf, en ik het later opnieuw moest proberen. Na een dag vrijwel elk uur geprobeerd te hebben, ben ik in de response gaan kijken en zag ik een 400 code, met in de body een error dat mijn naam niet geaccepteerd werd. Zonder streepje lijkt het formulier wel verstuurd te mogen worden. Kunnen jullie hier iets aan doen?
beantwoord
Error bij geld terug vragen
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemorgen Valentijn-Violet. Welkom bij de NS Community.
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is om de claim in te dienen. Het probleem m.b.t het middenstreepje en vermoedelijk de error ten gevolge daarvan zet ik door. Bedankt voor de attentie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.