beantwoord

Formulier geld terug bij vertraging

• 11 januari 2017
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Het formulier geld terug bij vertraging van de Intercity Direct werkt nu al geruime tijd niet.
Elke commerciële instelling, behalve de NS, had dit probleem al lang opgelost. Klant lijkt bij de NS geen prioriteit te hebben.
Misschien toch te weinig concurrentie op het spoor?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 januari 2017, 11:46

Het probleem is bij ons onder de aandacht en we werken aan een oplossing, dit heeft alleen tijd nodig. Heb je de mogelijkheid om een formulier bij een servicebalie af te halen?
Bekijk origineel

3 reacties

Ik snap dat dit frustrerend is. Gelukkig kan ik je vertellen dat je het beste Internet Explorer kan gebruiken voor dit formulier, de kans is erg groot dat hij het dan wel doet. Laat je ons weten of het gelukt is?
Ik snap dat dit frustrerend is. Gelukkig kan ik je vertellen dat je het beste Internet Explorer kan gebruiken voor dit formulier, de kans is erg groot dat hij het dan wel doet. Laat je ons weten of het gelukt is?

Het is niet gelukt. Verschillende browsers geprobeerd, ook de browsers waarmee het in het verleden wel mogelijk was. Eenzelfde antwoord heb ik ook al eerder langs zien komen. Het wordt tijd dat er serieus aandacht aanbesteed wordt.
Het probleem is bij ons onder de aandacht en we werken aan een oplossing, dit heeft alleen tijd nodig. Heb je de mogelijkheid om een formulier bij een servicebalie af te halen?

Reageer