beantwoord

Formulier Geld terug bij vertraging Intercity direct buiten werking

  • 22 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Ik probeer het formulier Geld terug bij vertraging Intercity direct te gebruiken om geld terug te vragen ivm toeslag vrije IC Direct.
Helaas werkt het formulier niet.
Ik kan tabblad "uw reis" invullen maar daarna gaat het niet verder naar het volgende scherm.
Zowel thuis als op mijn werk als met de mobiel geprobeerd.

Kunt u aangeven of er problemen zijn met uw formulier?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 22 augustus 2016, 16:36

Ik help je graag persoonlijk verder Rik. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.

EDIT: Opgelost. Ik heb Rik voorzien van restitutie.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik help je graag persoonlijk verder Rik. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.

EDIT: Opgelost. Ik heb Rik voorzien van restitutie.
Dit was mij ook opgevallen.
Per toeval kwam ik erachter dat het formulier wel werkt als je eerst het bolletje aanvinkt bij 'vertraging in minuten' en invult: '15-29 minuten' en daarna het bolletje verplaatst naar 'ICD was toeslagvrij'. Dan verschijnt er wél een knop waarmee je naar de volgende pagina kunt om de rest van je gegevens in te vullen. Beetje omslachtig, maar het werkt wel. Voor de volgende keer 🙂.
Bedankt voor deze nuttige toevoeging Myra!

Reageer