Formulieren geld terug bij vertraging komen niet aan bij NS

• 20 januari 2016
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Normaal bij een vertraging, wat is normaal, doe ik via de site een aanvraag voor restitutie. Echter soms gaat dat niet en is mij door de klantenservice geadviseerd om een formulier in te vullen en op te sturen.

Ik heb dit de laatste maanden twee maal gedaan en twee maal kon men mij vertellen dat er niets aan was gekomen.

Ben ik de enige of hebben nog meer mensen deze ervaring?

Groet, F58

4 reacties

Welkom op het forum frits58!

Wat vervelend dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen over je 'Geld terug bij vertraging' claim. Hoe lang is het geleden dat je het formulier op de post hebt gedaan?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Geld terug bij vertraging. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Reputatie 1
In ieder geval een tip: scan altijd de ingevulde formulieren en eventuele vervoersbewijzen voordat je ze opstuurt! Dan heb je altijd iets concreets om op terug te vallen.
In ieder geval een tip: scan altijd de ingevulde formulieren en eventuele vervoersbewijzen voordat je ze opstuurt! Dan heb je altijd iets concreets om op terug te vallen.

Heb ik uit voorzorg en eerdere ervaring ook gedaan, maar bedankt voor de tip
Welkom op het forum frits58!

Wat vervelend dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen over je 'Geld terug bij vertraging' claim. Hoe lang is het geleden dat je het formulier op de post hebt gedaan?

Ik heb, na een afwijzing ivm een verkeerd formulier, op 1-12-2015 het formulier wederom op de bus gedaan.

De scan van het formulier het ik toegevoegd.

De declaratie is ivm het onderstaande meer dan een uur:

door uitgelopen werkzaamheden die dag reden er bussen ipv treinen. Voor mij is omreizen via Deventer/Zwolle een betere, en zeker niet langere, oplossing om in Duivendrecht te komen.

In Apeldoorn heb ik door de consternatie vergeten in te klokken, wat ik in Deventer wel heb gedaan. In Deventer aangekomen kwam er een melding op de borden dat de eerste intercity richting Schiphol wel zou rijden en heb ik hier op gewacht, mede omdat de trein vanuit Deventer naar Zwolle ook al een vertraging had opgelopen.

Al met al geen goed begin van de week en dan ook nog het gedoe met de formulieren.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Geld terug bij vertraging. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer