beantwoord

Foutief correctietoeslag doorberekend

Ik ben maandag van leeuwarden naar wijchen gereisd. Begon met vertraging in leeuwarden en daarna Totaal 2 x een trein uitgevallen. Een in zwolle en een in nijmegen.
kom ik achterlijk laat thuis en zie ik dat ik moet bijbetalen ook nog omdat ik eerste klas zou hebben gezetten. Dat heb ik niet.
Ik wil dus 100% vergoed krijgen vanwege meer dan een uur vertraging en ik heb niet eerste klas gezeten, ook niet toen in de spits een trein uitviel en er dus meer mensen in de trein gingen dan veilig is.
jammer dat ik zelf vanalles moet aanvragen en dat niet automatisch geregeld word.
ook jammer dat na een dag nog steeds niet de juiste reisgegevens zijn in te zien.

hoe moet ik dit regelen?
wachten tot de reisgegevens wel zichtbaar zijn? Nu staat er allleen dat ik 1e klas ipv 2e klas zou hebben gereisd.
als ik 100 % vergoed ga krijgen is dan dat bijbetalen ook geregeld?

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 december 2018, 15:50

Goedemiddag Mark74 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat dit is misgegaan! Ik wil je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit dan voor je bekijken en zo nodig corrigeren! Contact met onze Klantenservice gaat het snelst telefonisch, via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook!

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Mark74 en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat dit is misgegaan! Ik wil je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit dan voor je bekijken en zo nodig corrigeren! Contact met onze Klantenservice gaat het snelst telefonisch, via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook!

Reageer