beantwoord

Foutje in claim

• 5 juni 2019
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo.

Ik heb per ongeluk bij een claim 60 minuten aangevinkt ipv 30 tot 59. Hoe kan ik dit herstellen?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 5 juni 2019, 17:37

Oei, als je de claim al hebt ingediend, ontvang je hoogstwaarschijnlijk een afwijzing. Je kunt dan het beste dan op de afwijzing reageren dat je per ongeluk het verkeerde hebt aangeklikt.
Op die manier kan je claim opnieuw in behandeling worden genomen. Hou er rekening mee dat het even kan duren voordat je een reactie hebt, het is namelijk erg druk op deze afdeling.
Bekijk origineel

3 reacties

Oei, als je de claim al hebt ingediend, ontvang je hoogstwaarschijnlijk een afwijzing. Je kunt dan het beste dan op de afwijzing reageren dat je per ongeluk het verkeerde hebt aangeklikt.
Op die manier kan je claim opnieuw in behandeling worden genomen. Hou er rekening mee dat het even kan duren voordat je een reactie hebt, het is namelijk erg druk op deze afdeling.
MMijn ervaring is dat je in dit geval je claim gewoon goedgekeurd wordt. Maar het uit te keren bedrag gebaseerd wordt op 30+ minuten vertraging.

Je moet wel even opletten want in de communicatie heeft de NS gekozen om nergens te melden dat ze het bedrag aamgepast heeft.
In dit geval voor u prima, maar als je wel bewust 60+ indient moet je bij een goedkeuring helaas altijd handmatig het bedrag narekenen.
Reputatie 3
Inderdaad. Ik kan de ervaring van marv87 bevestigen.

Reageer