beantwoord

Foutmelding bij inzien reisgegevens op mijn.ns.nl

• 22 augustus 2015
  • 13 reacties
  • 284 Bekeken

• Intercity
  • 5 reacties
Ik gebruik al een paar jaar mijn.ns.nl om geld terug te vragen bij vertragingen, en dat werkte goed. Nu wilde ik dat laatst weer doen maar ik krijg nu een foutmelding bij het opvragen van mijn reisgeschiedenis met de trein. "Er is iets fout gegaan probeer het later weer". Ik heb het op verschillende dagen geprobeerd. Ik zie hier niks over op het forum, wat zou het kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 augustus 2015, 10:31

Hebt u toevallig nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld? In dat geval is het probleem vermoedelijk opgelost als u die kaart uit uw account verwijdert (bij Mijn producten).
Bekijk origineel

13 reacties

Badge +3
Hebt u toevallig nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld? In dat geval is het probleem vermoedelijk opgelost als u die kaart uit uw account verwijdert (bij Mijn producten).
Welkom op het forum Whp! Als je twee of meerdere OV-chipkaarten aan je account hebt gekoppeld waarvan er 1 verlopen is, dan is het verwijderen van de verlopen kaart in 9 van de 10 gevallen inderdaad de oplossing. Mocht je de reisgegevens van de verlopen kaart nog nodig hebt voor declaraties, dan is het aan te raden om dit op te slaan. Het zal namelijk lastig worden om de verlopen kaart weer opnieuw aan je account te koppelen. Laat je nog even weten of het gelukt is? 🙂
Welkom op het forum Whp! Als je twee of meerdere OV-chipkaarten aan je account hebt gekoppeld waarvan er 1 verlopen is, dan is het verwijderen van de verlopen kaart in 9 van de 10 gevallen inderdaad de oplossing. Mocht je de reisgegevens van de verlopen kaart nog nodig hebt voor declaraties, dan is het aan te raden om dit op te slaan. Het zal namelijk lastig worden om de verlopen kaart weer opnieuw aan je account te koppelen. Laat je nog even weten of het gelukt is? :)

Inge NS,

Hoe kun je nou de gegevens inzien van een verlopen kaart,
als je bij het inloggen de melding krijgt:
"Er is iets fout gegaan probeer het later weer"

Overigens heb ik al een jaar een verlopen NS OV-Chipkaart aan Mijn NS hangen,
maar tot nu toe heb ik zelf bovenstaande foutmelding nog niet mogen ontvangen.

Als je twee of meerdere OV-chipkaarten aan je account hebt gekoppeld waarvan er 1 verlopen is, dan is het verwijderen van de verlopen kaart in 9 van de 10 gevallen inderdaad de oplossing.

Niet de oplossing, slechts een workaround. De oplossing is dat jullie nu eens eindelijk die fout in de programmatuur gaan laten herstellen, of anders op z'n minst een foutmelding tonen waaruit de gebruiker wel kan afleiden wat er loos is, in plaats van het briljant nietszeggende 'Er is iets fout gegaan'.
Goed punt Michiel, daar had ik even niet bij nagedacht. :8 En laten we eerst eens afwachten of dit advies TS helpt.
En laten we eerst eens afwachten of dit advies TS helpt.
Waarom wordt er niet gekeken naar de oorzaak?

Ondanks een verlopen Chipkaart kan ik gewoon inloggen bij Mijn NS.
TS is vast geholpen met dit advies, maar het zou voor al die NS-klanten die hier de komende tijd ook tegenaan gaan lopen, of al een tijdje die foutmelding in beeld krijgen en niet weten wat ze ermee moeten, niet nodig moeten zijn om op zoek te gaan naar een workaround.
Ik heb de verlopen kaart verwijderd en nu werkt het weer. Bedankt!
Ik heb de verlopen kaart verwijderd en nu werkt het weer. Bedankt!
Was deze kaart oorspronkelijk aangeschaft bij de NS of bij OV-Chipkaart.nl?
Ik heb geen verlopen kaart en krijg toch deze foutmelding. Wat is er toch allemaal aan de hand met dit systeem? Ik kan mijn eigen reisgegevens niet eens inzien.

''Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.''
Edgar1, op dit moment hebben wij een storing waardoor het inzien van reisgegevens op dit moment niet mogelijk is. We hopen dat dit zo snel mogelijk is opgelost, maar ik kan je helaas nog geen indicatie geven. Probeer het later even opnieuw.
Is er nu ook weer een storing?
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op mijn ns op mijn ipad
Er is op dit moment geen storing lidadevent. Heb je de mogelijkheid om in te loggen met een vaste pc of laptop?

Reageer