beantwoord

Foutmelding bij reishistorie

• 17 september 2015
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

Ik wil graag mijn geld terugvragen voor een vertraging van een paar weken terug. Ik doe dit graag online en ik heb gereisd met mijn ov-chipkaart. Het probleem is dat ik nu al een paar dagen en met verschillende browsers de volgende foutmelding krijg als ik klik om 'mijn reishistorie': Mijn reishistorie (trein) Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens. Hierdoor lukt het niet om mijn geld terug te vragen.

Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 17 september 2015, 12:20

Hoi Lieke, en welkom op het forum!

Vervelend dat je deze foutmelding steeds krijgt. Het klopt dat er momenteel problemen zijn met deze pagina's. Ik raad je aan om het vanavond nog even te proberen, of anders te bellen via 030-7515155, of een e-mail te sturen.

Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Lieke, en welkom op het forum!

Vervelend dat je deze foutmelding steeds krijgt. Het klopt dat er momenteel problemen zijn met deze pagina's. Ik raad je aan om het vanavond nog even te proberen, of anders te bellen via 030-7515155, of een e-mail te sturen.

Succes!
Ik heb hetzelfde probleem. Na een account aangemaakt te hebben voor de OV-Chipkaart website en nog een account om op dit forum te komen (buiten het feit dat ik voor mijn NS al een account had en dat mijn chipkaart al gekoppeld was) is het wel genoeg.

Graag vraag ik mijn geld terug voor de reis die ik halverwege moest staken vanwege 'meerdere verstoringen bij de NS'. Ik kan dit dus niet online doen en ik wil hier niet voor bellen.

Daarom zou ik graag weten met wie ik contact op kan nemen.

Hartelijke groet en dank,
Maikel
Hallo Blackdyes, welkom op het forum. Zoals Sivan aangeeft kan je op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice om dit aan ons voor te leggen. We zijn telefonisch te bereiken via 030-751 51 55, op Twitter te vinden als @NS_online en je kan ons via de website bereiken per e-mail of chat.
Dank je Sivan, ik kan het email adres niet vinden wat is dat precies? Ik woon namelijk in Belgiƫ dus mailen is voor mij het makkelijkst. Alvast bedankt.
Badge +3
U kunt een e-mail sturen via Eva. Zeg "e-mail" en volg de instructies.

Reageer