beantwoord

foutmelding formulier geld terug bij vertraging

• 29 november 2018
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
NS ontmoedigt het geld terug vragen bij vertragingen; ik krijg standaard deze foutmelding: CLAIMS.GENERIC.FORM.CLAIM_FAILED

Opmerking 2: waar kan ik aangeven dat het om vertragingen en uitvallende treinen betreft van de Intercity Direct? Daar kan men bij 15 minuten of meer vertraging geld terugvragen, maar deze optie kan je niet aanvinken.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 november 2018, 12:40

Goedemiddag MwHil en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen waarom het bij jouw mis gaat. Voor mij werkt het formulier gewoon. Waar precies probeer je deze claim in te dienen?

Wat betreft de tweede opmerking, dit is een standaard onderdeel op het formulier. De laatste optie daarbij is 'Heeft u gereisd met de Intercity direct? (de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Breda)'.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag MwHil en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen waarom het bij jouw mis gaat. Voor mij werkt het formulier gewoon. Waar precies probeer je deze claim in te dienen?

Wat betreft de tweede opmerking, dit is een standaard onderdeel op het formulier. De laatste optie daarbij is 'Heeft u gereisd met de Intercity direct? (de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Breda)'.
Bedankt! ik probeer het via: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html en dan met Mijn NS.

Reageer