beantwoord

foutmelding formulier geld terug bij vertraging

  • 29 november 2018
  • 7 reacties
  • 418 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
NS ontmoedigt het geld terug vragen bij vertragingen; ik krijg standaard deze foutmelding: CLAIMS.GENERIC.FORM.CLAIM_FAILED

Opmerking 2: waar kan ik aangeven dat het om vertragingen en uitvallende treinen betreft van de Intercity Direct? Daar kan men bij 15 minuten of meer vertraging geld terugvragen, maar deze optie kan je niet aanvinken.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 november 2018, 12:40

Goedemiddag MwHil en welkom bij de NS Community!



Ik durf niet te zeggen waarom het bij jouw mis gaat. Voor mij werkt het formulier gewoon. Waar precies probeer je deze claim in te dienen?



Wat betreft de tweede opmerking, dit is een standaard onderdeel op het formulier. De laatste optie daarbij is 'Heeft u gereisd met de Intercity direct? (de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Breda)'.
Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag MwHil en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen waarom het bij jouw mis gaat. Voor mij werkt het formulier gewoon. Waar precies probeer je deze claim in te dienen?

Wat betreft de tweede opmerking, dit is een standaard onderdeel op het formulier. De laatste optie daarbij is 'Heeft u gereisd met de Intercity direct? (de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Breda)'.
Bedankt! ik probeer het via: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html en dan met Mijn NS.

Hallo ik heb hetzelfde probleem met de foutmelding CLAIMS.GENERIC.FORM.GTBV.CLAIM_FAILED.

Ik log gewoon in op Mijn NS en vraag het geld terug maar als ik alles heb ingevuld krijg ik de foutmelding en doet de pagina verder niks meer. Is er een andere manier om geld terug te vragen?

 

Badge +3

Is er een andere manier om geld terug te vragen?

Welkom bij de NS Community!

Via het formulier (zonder Mijn NS) op deze pagina zou het moeten lukken.

 

Reputatie 7
Badge +3

Op https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html  kun je een claim indienen met of zonder MijnNS.  Als met MijnNS niet lukt probeer dan zonder MijnNS. 

Ik kan ook geen geld terug bij vertraging aanvragen via mijn ns.Er is blijkbaar iets mis op de site kan dit opgelost worden aub.

Reputatie 6

Ik kan ook geen geld terug bij vertraging aanvragen via mijn ns.Er is blijkbaar iets mis op de site kan dit opgelost worden aub.

Ik zou het formulier hierboven genoemd maar gebruiken. MijnNS heeft dermate vaak storing, kan je niet op vertrouwen als reiziger.

Reageer