Beste NS,
Afgelopen dinsdag 24 november 2020, was plotseling mijn trein van Ede-Wageningen naar Arnhem gecancelled. Dit was pech, want dit was de laatste aansluiting om 23:51 naar Arnhem, waarna ik de bus richting BeekBergen had kunnen pakken.
Dit was helaas niet het geval, dus dat ik de laatste bus miste, was gegarandeerd.
Ik had niet de keuze om bij de plek waar ik was geweest te overnachten, dus ik heb door de vertraging een taxi moeten raadplegen. En daar ging mijn ov-vrijreizenstudenten leven opeens naar 110 euro voor de taxi. Kan ik dit terugkrijgen? Ik heb een de bon bewaard en een bewijs van vertraging op ede-wageningen.
Beste antwoord door Rueben NS
Goedenavond Francesca_ en welkom op onze Community!
En wat spijtig om te lezen dat je gisteravond niet meer de laatste trein kon nemen! Ik kan helaas niet meteen toezeggen dat je de kosten terug ontvangt. Wat ik je wil verzoeken is om in dit geval dit formulier in te vullen. Daarin kan je dus je verhaal doen en je gegevens in meegeven om restitutie aan te vragen. Het kan dan nog zijn dat er contact met je opgenomen wordt zodat je de bon van de taxikosten kan opsturen naar ons.
Ik heb tevens je topic verplaatst, dan weet je er even van.