beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

• 23 november 2015
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb vorige week 2 keer een mail via Eva gestuurd naar NS. Normaal kreeg ik hier (volgens mij) een ontvangsbevestiging van met de mededeling dat er binnen 5 werkdagen wordt gereageerd. Ik heb echter nu geen bevestigingsmail gehad en ik vroeg me af of jullie kunnen checken of deze mails zijn aangekomen? Het ging over een claim over geld terug bij vertraging die is afgewezen, terwijl ik toch echt 45 minuten vertraging heb gehad.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 24 november 2015, 16:16

Hoi Annie. Ik heb je claim bekeken.

Ik zie inderdaad dat de trein van 13.24 vanwege een aanrijding niet reed. Erg vervelend.

Ons systeem heeft dit ook gevonden, en kijkt dan naar een alternatieve reisroute. Er is toen een volgende trein richting Utrecht gevonden. Ik begrijp nu echter dat jij ander advies hebt gepakt, en het is dan ook begrijpelijk dat je dit hebt opgevolgd. Op basis van je toelichting heb ik de claim dan ook alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Annie, en welkom op het Serviceforum!

Vreemd dat je geen bevestiging hebt gehad. Is het ook niet in je Spam-folder terechtgekomen?

Je mag van mij je claim ook in dit topic noemen. Ik kijk graag met je mee.
Hoi Annie, en welkom op het Serviceforum!

Vreemd dat je geen bevestiging hebt gehad. Is het ook niet in je Spam-folder terechtgekomen?

Je mag van mij je claim ook in dit topic noemen. Ik kijk graag met je mee.

Hoi Sivan,
De bevestigingsmails zijn niet in mijn spambox terecht gekomen helaas. Mijn claimnummer is 41014729. Ik heb 6 november 2015 met de trein van Den Haag naar Utrecht gereisd. Op station Den Haag aangekomen, bleek er een aanrijding met een persoon na Gouda. De omreisroute was via Schiphol en ook de conducteurs op het station gaven aan dat het voor mij het handigst zou zijn om via Schiphol te reizen, omdat ze ook niet wisten wanneer de eerste rechtstreekse trein naar Utrecht weer zou gaan reizen. Ik heb daarom om 13:17 de trein naar Schiphol gepakt en daar ben ik overgestapt op de trein naar Utrecht, waarna ik ook op Amsterdam-Zuid nog minstens tien minuten heb stil gestaan wegens een defect aan de trein. Uiteindelijk was ik 45 minuten later dan gepland om mijn plaats van bestemming. Na het weekend bleek echter dat een collega van mij met de trein van 13:39 wel rechtstreeks naar Utrecht kon reizen, maar dat was nog niet bekend op het moment dat ik op het station was. Ik denk ook dat daarom mijn claim is afgewezen, maar ik ben van mening dat ik daar gewoon recht op heb, aangezien mij is geadviseerd om deze route te nemen. Ik hoor graag van je wat je voor me kan betekenen!

Groet, Anne

Ik zie inderdaad dat de trein van 13.24 vanwege een aanrijding niet reed. Erg vervelend.

Ons systeem heeft dit ook gevonden, en kijkt dan naar een alternatieve reisroute. Er is toen een volgende trein richting Utrecht gevonden. Ik begrijp nu echter dat jij ander advies hebt gepakt, en het is dan ook begrijpelijk dat je dit hebt opgevolgd. Op basis van je toelichting heb ik de claim dan ook alsnog goedgekeurd.

Hoi Sivan,

Bedankt voor je snelle reactie en actie!
Geen punt, Annie. Hopelijk verloopt je volgende reis beter!

Reageer