beantwoord

Geen geld claimbaar door kapot poortje Helmond

• 31 juli 2018
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Van Maandag 16 Juli t/m Vrijdag 20juli is het losse poortje in Helmond (links bij de parkeerplaats) blijkbaar niet goed ingesteld geweest. Je checkte in en het poortje ging open, maar het werdt niet geregistreerd.

ik heb deze hele week dus blijkbaar "niet ingecheckt" volgens de NS.

Gelukkig een altijd vrij abonnement dus geen 15euro per dag "boete? Voor het niet uitchecken. Maar wel 2 dagen met vertraging die ik nu dus niet kan claimen.

Ben dagelijks om 6:31 op het station geweest en ben in de trein ook gecontroleerd en de poortjes gaven met het uitchecken ook geen foutmelding?!?

Wat kan ik nu het beste doen?!?
icon

Beste antwoord door Ben NS 31 juli 2018, 18:55

Hallo Patricks,

Bedoel je hiermee dat je na 20 juli hebt gemerkt dat alles wel weer naar behoren werkte?

Je kunt de claims voor de vertraging nu het beste indienen via het losse formulier, dat te vinden is op deze pagina.

Mochten deze afgewezen worden, dan kun je direct op de e-mail met de afwijzing reageren met je bezwaar en verdere uitleg van de situatie. Er zal dan nogmaals naar gekeken worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo Patricks,

Bedoel je hiermee dat je na 20 juli hebt gemerkt dat alles wel weer naar behoren werkte?
Je kunt de claims voor de vertraging nu het beste indienen via het losse formulier, dat te vinden is op deze pagina.
Mochten deze afgewezen worden, dan kun je direct op de e-mail met de afwijzing reageren met je bezwaar en verdere uitleg van de situatie. Er zal dan nogmaals naar gekeken worden.

Reageer