beantwoord

geen geld terug bij vertaging

• 17 december 2015
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

op 31 okt. 2015 45 min stilgestaan bij amstelstation op weg naar concert marco Borsato in ziggo dome deuren gingen niet dicht,overvolle trein snikheet en mensen werden onwel en wat denk je t is niet bewezen belachelijk,ajax speelde ook die avond en marco en ns weet nu opeens van niets en krijg ik niets voor de vertraging vergoed terwijl ik aankwam er op het stationsbord stond 45 min. vertraging
icon

Beste antwoord door Sivan NS 23 december 2015, 13:59

Bram, je claims zijn alsnog goedgekeurd!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Bram, en welkom op het forum.

Vervelend dat je 31 oktober zo lang hebt stilgestaan, zeker aangezien je op weg was naar een optreden.

Heb je voor mij het claimnummer? Dan kan ik even met je meekijken.
het betreft claimmr. 15988516 en 15988515 van mijn vriendin ook ingediend en we stonden stil op a dam centraal in n snikheete trein bomvol we hebben al die tijd gestaan en mensen werden onwel we kwamen kapot aan terwijl de ns gewoon extra treinen moet inzetten ajax speelde ook gelijktijdig die avond over en overvol
het declaratiesysteem van ns snapt waarschijnlijk niet waarom u 45 minuten in een snik heten overvolle trein blijft wachten terwijl er om de 10 minuten een metro van amstel station (of amsterdam centraal) naar station Bijlmer arena reed
Bram, ik heb de claims doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen deze opnieuw beoordelen.
Bram, je claims zijn alsnog goedgekeurd!

Reageer