beantwoord

Geen mijn ns?

• 24 juni 2016
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Afgelopen woensdag heb ik 4u vertraging gehad. Nu probeer ik het geld van m'n kaartjes terug te krijgen, maar mijn ns reageert niet. Graag hoor ik of er een oplossing is hiervoor. Mvg Laura
icon

Beste antwoord door Brian NS 24 juni 2016, 11:17

Dat kan kloppen, op dit moment hebben we te kampen met een storing. We zijn er hard mee bezig om deze op te lossen. Het advies is dus om het later nogmaals even een keer te proberen.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste L.aura,

Welkom op het NS Serviceforum. Allereerst natuurlijk hartstikke vervelend dat je zoveel vertraging had afgelopen woensdag. Heb je gereisd met een e-ticket of eenmalige OV-chipkaart? Als je gereisd hebt met die laatste kun je geld terug bij vertraging claimen via je Mijn NS account, anders zou het via een formulier moeten gaan. Wanneer ervaar je de problemen met je account? Kun je helemaal niet inloggen of als je eenmaal ingelogd bent?
ik heb een kortingskaart. Ik kan inloggen op mijn ns, maar zodra ik de geschiedenis van de kaart wil zien, stopt ie ermee.
Dat kan kloppen, op dit moment hebben we te kampen met een storing. We zijn er hard mee bezig om deze op te lossen. Het advies is dus om het later nogmaals even een keer te proberen.

Reageer