beantwoord

Geen respons op verzoek geld terug bij vertraging

• 17 september 2015
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Beste LS,

Al enige tijd probeer ik in aanmerking te komen voor restitutie van mijn treinkaartje. Omdat die bewuste dag, 21 juli, op het traject bij Eindhoven werkzaamheden werden uitgevoerd, kom ik er volgens de NS niet voor in aanmerking. Dit terwijl mijn verzoek geen betrekking had op die vertraging, van een kwartier, maar het missen van een aansluiting vanwege een passerende goederentrein. Daardoor heb ik pas de volgende aansluiting een half uur later kunnen nemen (trein rijdt maar 2 x per uur).
Ik krijg geen reactie op mijn mail. En de telefonische klantenservice vertelde mij dat dit geen vertraging, maar uitval is en ik maar een brief met route en kopie reisgegevens moest opsturen. Dit kan toch niet waar zijn!
Graag een helpende hand om dit op te lossen.
Groet,

Nensie
icon

Beste antwoord door Sivan NS 21 september 2015, 08:58

Hoi Nensie!

Ik heb even voor je gekeken. Je geeft als reistijd 13.38 uur op, maar die reistijd kan ik niet vinden. Weet je zeker dat dit juist is? Of had je de trein van 13.53? De trein daarvoor ging volgens de planner om 13.23, maar die kon je niet halen aangezien je om 13.27 bent ingecheckt.

Je bent uitgecheckt om 16.17. Had je de trein van 13.53 zonder problemen, dan was je om 15.48 aangekomen op Bunde. Nu ben je 29 minuten later uitgecheckt.

Edit: ik zie zojuist dat mijn collega vanmorgen naar aanleiding van het verzoek dat je per e-mail hebt ingediend, jouw claim uit coulance alsnog heeft goedgekeurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Nensie, en welkom!

Je mag mij het claimnummer geven. Ik kijk graag voor je mee.
Goedeavond!

Het claimnummer is: 15968401.
Fijn dat je zo snel reageert.
Hoi Nensie!

Ik heb even voor je gekeken. Je geeft als reistijd 13.38 uur op, maar die reistijd kan ik niet vinden. Weet je zeker dat dit juist is? Of had je de trein van 13.53? De trein daarvoor ging volgens de planner om 13.23, maar die kon je niet halen aangezien je om 13.27 bent ingecheckt.

Je bent uitgecheckt om 16.17. Had je de trein van 13.53 zonder problemen, dan was je om 15.48 aangekomen op Bunde. Nu ben je 29 minuten later uitgecheckt.

Edit: ik zie zojuist dat mijn collega vanmorgen naar aanleiding van het verzoek dat je per e-mail hebt ingediend, jouw claim uit coulance alsnog heeft goedgekeurd.

Reageer