beantwoord

geen teruggave? 41126492

• 6 april 2016
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Op 22 maart moest ik met de trein van 7.48 vanuit Eindhoven om om 9.03 uur in Woerden aan te komen. Die trein mocht echter op last van de politie niet verder dan Den Bosch en dat schiet niet op als je in Utrecht moet overstappen. De omroeper zei dat dit naar verwachting tot 9.30 uur duren. Daarom ter plekke het besluit genomen om dan maar via Rotterdam te gaan en daar dan over te stappen op de stoptrein naar Woerden, waar ik om 10 uur aankwam. Eenmaal onderweg bleek dat de trein naar Alkmaar van 8.02 uur "via een andere route zou rijden" maar daar stond niet bij hoe dan, en aangezien ik wachtende cursisten in Woerden had, moest ik echt het zekere voor het onzekere nemen en beslissen hoe ik er "zeker" zo snel mogelijk kon komen, als Utrecht onzeker was. Dus met de overstap naar de bus en het korte ermee (rijdt maar eens per half uur) had ik echt een compleet uur vertraging, en dat zou volgens de spelregels moeten leiden tot teruggave. Dat de vertraging uiteindelijk bij station Bijlmer bleek te zijn en het een beetje raar is om de trein dan tot Den Bosch te laten rijden..., daar kan IK echt niks aan doen. Hoe gaat de NS dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 april 2016, 11:14

De claim is herzien en TS krijgt alsnog de vergoeding toegekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum zelda51. Je hebt een behoorlijke wereldreis door Nederland gemaakt; begrijpelijk wanneer er mensen op je zitten te wachten. Hoe heb je gereisd? Met de ov-chipkaart? Je mag mij een privébericht sturen, dan kijk ik alles even na en denk ik met je na over een passend oplossing.
Welkom op het NS Serviceforum zelda51. Je hebt een behoorlijke wereldreis door Nederland gemaakt; begrijpelijk wanneer er mensen op je zitten te wachten. Hoe heb je gereisd? Met de ov-chipkaart? Je mag mij een privébericht sturen, dan kijk ik alles even na en denk ik met je na over een passend oplossing.

Met OV-chipkaart. Waar vind ik hoe ik een privébericht kan sturen?
De claim is herzien en TS krijgt alsnog de vergoeding toegekend.

Reageer