Goedenavond.
op de terugweg naar huis met huilende kinderen op de achterbank! Online 4 retourtjes gekocht, auto op het station, en met veel plezier onderweg naar glow Eindhoven!
advies is om met het openbaar vervoer naar glow te gaan. Dus braaf kaartjes gekocht en onderweg. aangekomen op het station krijgen we te horen dat er geen treinen naar Eindhoven rijden!
dus geen trein, geen glow! Ontzettend teleurgesteld! Is het mogelijk om de kosten te declareren of voor een andere datum in te voeren NS? Zodat we toch nog dit weekend naar glow kunnen.
Mvg
Beste antwoord door Sanne NS
Hallo Wendyies en welkom op de NS Community!
Wat balen dat jij met je kinderen Glow niet hebt kunnen bezoeken. Wat Robert B aangeeft klopt inderdaad. Door politie inzet is momenteel geen treinverkeer mogelijk van en naar Eindhoven. Vooralsnog is niet bekend of er een vergoeding mogelijk is voor deze reis. Voor nu raad ik je aan het even af te wachten en in de loop van de week nogmaals contact op te nemen voor eventuele restitutie. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Nogmaals excuses voor het ongemak.