Na een lange dag werken kwam ik op het station en zag dat er geen treinen reden tussen Arnhem en Ede-Wageningen.
Super vervelend want volgens de Mvr bij het NS loket moest ik nu omreizen via Den Bosch. Heb dit nogmaals gevraagd aan de conducteur, maar ook die raadde ernstig aan om om te reizen.
Dit betekend een uur vertraging en dus een uur later thuis.
Mijn normale alle daagse reis tijd, terug naar huis, is van 18.31 en dan ben ik 19.55 thuis, die woensdag kwam ik pas om 21.00 thuis.
Ok, kan gebeuren, heb zelden last van vertragingen dacht ik.
Heb toen wel foto's van alle omroep borden gemaakt en screenshot's van dat wat er online stond.
Ik wilde de €18,90 wel graag declareren, want ja dat is een van de goede zorgen die NS biedt.
Kreeg gister een mail met het verhaal dat en ik quote: "Op basis van de door u opgegeven reisgegevens hebben wij geen of onvoldoende vertraging geconstateerd".
Sorry maar maken jullie een geintje? Ik heb een uur vertraging gehad.....een uur! Heb er zelfs heel veel bewijs van.
Dus mijn vraag, hoe kan het dat? En waar ik ik het bewijs materiaal naartoe sturen om de €18,90 alsnog te kunnen declareren?
Met vriendelijke groet, Anouck van der Heijden
Beste antwoord door Iris NS
Welkom op het NS Serviceforum, Anouck :)
Ik heb het beste antwoord hersteld.
Jammer om te lezen dat je claim niet meteen goedgekeurd is. Je kunt een herziening aanvragen via onze klantenservice. In dit topic lees je hier meer over.
Bekijk origineel
Ik heb het beste antwoord hersteld.
Jammer om te lezen dat je claim niet meteen goedgekeurd is. Je kunt een herziening aanvragen via onze klantenservice. In dit topic lees je hier meer over.