Nu wil ik geld terug bij vertraging claimen, maar dat gaat niet want NS zegt dat er geen vertraging bekend is op dit traject op de tijdstip???
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo ehosea, welkom op de NS Community!
Vervelend dat het niet lukt om de claim in te dienen. Als ik je goed begrijp doe je dit via je Mijn NS-account, klopt dat?
Ik zie inderdaad de vertraging die dag, maar liefst 58 minuten. Begrijpelijk dat je zelf hebt gekozen voor een alternatief, maar hiermee wordt het indienen van een claim lastiger. Hoeveel langer ben je onderweg geweest? Wij kunnen de reis met de metro niet inzien, dit betekend dat je reis volgens onze gegeven is gestart op Rotterdam CS. Wat je kunt doen is een claim indienen via het formulier, dit kun je hier vinden. Het kan zijn dat je claim wordt afgewezen en in dat geval wil je adviseren te reageren op de afwijzingsmail met daarbij een toelichting van de situatie.
Bekijk origineel
Vervelend dat het niet lukt om de claim in te dienen. Als ik je goed begrijp doe je dit via je Mijn NS-account, klopt dat?
Ik zie inderdaad de vertraging die dag, maar liefst 58 minuten. Begrijpelijk dat je zelf hebt gekozen voor een alternatief, maar hiermee wordt het indienen van een claim lastiger. Hoeveel langer ben je onderweg geweest? Wij kunnen de reis met de metro niet inzien, dit betekend dat je reis volgens onze gegeven is gestart op Rotterdam CS. Wat je kunt doen is een claim indienen via het formulier, dit kun je hier vinden. Het kan zijn dat je claim wordt afgewezen en in dat geval wil je adviseren te reageren op de afwijzingsmail met daarbij een toelichting van de situatie.