beantwoord

Gegevens invullen

  • 12 mei 2017
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste NS,

Ik heb af en toe een vertraging met de IC-direct, waarna ik mijn geld terugvraag via mijn NS. Ik ben gemiddeld 5 á 10 min bezig met het invullen van mijn contactgegevens. Zouden jullie dit ook automatisch in kunnen laten vullen? Met alleen mijn kaartnummer oid weten jullie al mijn rekeningnummer/adres/voorletters etc.
Het kost onwijs veel extra moeite en komt op mij niet service-gericht over
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 mei 2017, 11:34

Enkele weken geleden is er in een ander topic toevallig nog hierover gesproken. Enkele reacties van moderators (medewerkers van NS) toen:

Wij gebruiken deze gegevens om zeker te weten dat we je herkennen als je al in onze klantendatabase staat. Dit zorgt er bijvoorbeeld voor dat je claims zichtbaar worden in Mijn NS. Je adres gebruiken we om je een brief te sturen over de afhandeling van je claim als je e-mailadres niet correct blijkt te zijn. Dit is waarom we expliciet vragen om deze gegevens zelf in te vullen. Het kan immers ook zo zijn dat de gegevens die wij al van je hebben, niet actueel zijn (je moest eens weten hoe vaak dit het geval is).
Over het niet kunnen claimen van vertragingen met Intercity direct in Mijn NS, waarbij wel gegevens vooringevuld staan:

De 'ICD' draait nog op een ander systeem. We willen dit in de toekomst graag samenvoegen. Je suggestie is terecht Mario, maar het is nog geen praktijk. Helaas.
U kunt het andere topic doorlezen voor meer informatie hierover.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Enkele weken geleden is er in een ander topic toevallig nog hierover gesproken. Enkele reacties van moderators (medewerkers van NS) toen:

Wij gebruiken deze gegevens om zeker te weten dat we je herkennen als je al in onze klantendatabase staat. Dit zorgt er bijvoorbeeld voor dat je claims zichtbaar worden in Mijn NS. Je adres gebruiken we om je een brief te sturen over de afhandeling van je claim als je e-mailadres niet correct blijkt te zijn. Dit is waarom we expliciet vragen om deze gegevens zelf in te vullen. Het kan immers ook zo zijn dat de gegevens die wij al van je hebben, niet actueel zijn (je moest eens weten hoe vaak dit het geval is).
Over het niet kunnen claimen van vertragingen met Intercity direct in Mijn NS, waarbij wel gegevens vooringevuld staan:

De 'ICD' draait nog op een ander systeem. We willen dit in de toekomst graag samenvoegen. Je suggestie is terecht Mario, maar het is nog geen praktijk. Helaas.
U kunt het andere topic doorlezen voor meer informatie hierover.

Reageer