beantwoord

Geld afgeschreven van ov chipkaart zonder gereisd te hebben

• 11 december 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hallo,

Vandaag ingecheckt op Utrecht centraal. Door de weersomstandigheden reden er geen treinen naar Gouda. Uiteindelijk opgehaald met de uto. Ik heb dus niet met de trein gereisd, toch is er € 10 van mijn saldo afgeschreven. Hoe kan.ik dit terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 11 december 2017, 22:28

Dat kan middels Klantenservice. Het is wel erg druk nu.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dat kan middels Klantenservice. Het is wel erg druk nu.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer