Mijn aanvraag van 5 augustus voor geld terug bij vertraging is geweigerd. (claimnummer 40946067)
Ze geven hiervoor 2 mogelijke redenen op. (hoezo 2, weten ze het zelf niet??)
Eerste reden is dat ik misschien met een gratis kaartje gereisd heb. Nou, dit valt al af, want dit kan niet. Want ik heb gewoon betaald met mijn OV-chipkaart, en dit ook aangegeven.
Tweede mogelijke reden die ze aanvoeren is dat ze geen korting geven bij een bedrag van minder als 2,30 euro.
HUH? Maar ik weet toch zeker dat ik MEER heb betaald! Dat kan je ook zien in mijn ov-chipkaart! Zelfs met 40% korting is een reis Den Haag Maassluis toch echt meer!
Dus waarom is dan mijn aanvraag geweigerd???
Beste antwoord door Sivan NS
Goedemorgen Marius,
Ik heb even voor je meegekeken naar je claim (goed dat je het nummer noemt!).
Als vertrekstation geef je Den Haag CS op, en als eindstation Maassluis West. Je hebt zélf opgegeven dat je maar 30 minuten vertraging had. Omdat je reis € 3.70 was, zou je dus de helft krijgen en dat is minder dan het minimum uit te keren bedrag. Ik heb je claim nu aangepast naar de daadwerkelijke vertraging, wat betekent dat je het bedrag van 3.70 alsnog ontvangt. Let er dus op wat je invult bij je online claims.
Bekijk origineel
Ik heb even voor je meegekeken naar je claim (goed dat je het nummer noemt!).
Als vertrekstation geef je Den Haag CS op, en als eindstation Maassluis West. Je hebt zélf opgegeven dat je maar 30 minuten vertraging had. Omdat je reis € 3.70 was, zou je dus de helft krijgen en dat is minder dan het minimum uit te keren bedrag. Ik heb je claim nu aangepast naar de daadwerkelijke vertraging, wat betekent dat je het bedrag van 3.70 alsnog ontvangt. Let er dus op wat je invult bij je online claims.