beantwoord

geld terug

• 26 juni 2017
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heb op 7 juni op het traject Rotterdam-Tilburg meer als een uur vertraging gehad met de trein.
U geeft op basis van deze opgaaf van mij €7,70 terug. Voorheen bij een degelijke vertraging van 1 uur of langer waren de bedragen hoger die ik ontving. Zelfs meer als €10 .... Is hier sprake van een fout ? en kunt u mij ook dan uitleggen wat de formule is om dit aan een klant te berekenen ...Ben zelf in het bezig van een business kaart. *verwijderd door moderator in verband met privacy*
icon

Beste antwoord door Chiel NS 26 juni 2017, 17:35

Dag matz, welkom op het forum!

Ik snap dat het vervelend is om niet te krijgen waar je denkt dat je recht op hebt. Je kan ook altijd in bezwaar gaan tegen de afhandeling van de claim. Dit kan je het makkelijkst doen, door gewoon te antwoorden op de e-mail.

Wat de exacte regels en vergoedingen bij vertragingen zijn, kan je allemaal terugvinden op deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag matz, welkom op het forum!

Ik snap dat het vervelend is om niet te krijgen waar je denkt dat je recht op hebt. Je kan ook altijd in bezwaar gaan tegen de afhandeling van de claim. Dit kan je het makkelijkst doen, door gewoon te antwoorden op de e-mail.

Wat de exacte regels en vergoedingen bij vertragingen zijn, kan je allemaal terugvinden op deze pagina.

Reageer