beantwoord

Geld terug

• 25 October 2017
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vandaag ging ik met de trein naar Nijmegen en ik strandde in Arnhem ivm defecte trein op het spoor bij Nijmegen,
.na ruim 1,5 uur wachten heb ik verplicht een taxi moeten nemen van €57 omdat er niet snel genoeg een oplossing kwam van de NS en ik toch mijn tentamen moest maken
Kan ik deze €57 van de NS terug krijgen omdat een oplossing wel heel lang geduurd heeft en ik dus verplicht de taxi moest nemen.
icon

Beste antwoord door Thom 25 October 2017, 14:43

U krijgt alleen een taxi vergoed als een conducteur van NS dit voor u regelt. U heeft het zonder overleg op eigen initiatief gedaan. Ik vrees dat u het derhalve niet terug krijt.

Als NS een beleid zou voeren dat iedereen bij een onverwachte gebeurtenis maar een taxi kan nemen op kosten van de spoorwegen, dan wordt dat een enorme kostenpost omdat het nemen van een taxi dan wel erg aantrekkelijk en te gemakkelijk gemaakt wordt.

U kunt wel een schriftelijk verzoek indienen om coulance. Het wordt echter slechts in weinig gevallen toch toegekend.

NS Klantenservice

Postbus 2372

3500 GJ Utrecht

Bedenk dat de beantwoording vaak lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U krijgt alleen een taxi vergoed als een conducteur van NS dit voor u regelt. U heeft het zonder overleg op eigen initiatief gedaan. Ik vrees dat u het derhalve niet terug krijt.
Als NS een beleid zou voeren dat iedereen bij een onverwachte gebeurtenis maar een taxi kan nemen op kosten van de spoorwegen, dan wordt dat een enorme kostenpost omdat het nemen van een taxi dan wel erg aantrekkelijk en te gemakkelijk gemaakt wordt.
U kunt wel een schriftelijk verzoek indienen om coulance. Het wordt echter slechts in weinig gevallen toch toegekend.

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Bedenk dat de beantwoording vaak lang op zich laat wachten.

Reageer