beantwoord

Geld terug

• 21 september 2018
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Hoi,
Ik heb een traject kaart voor het traject Tilburg - 's-Hertogenbosch Oost. Nu was er gisteren een wisselstoring, waardoor er geen treinverkeer was. Uiteindelijk heb ik via een omweg (+1.5 uur) de bus van 's-Hertogenbosch naar Tilburg moeten pakken. Dit heeft me geld gekost buiten mijn trajectkaart om. Op de website kan ik alleen geld voor treinverkeer terugvragen. Daarom belde ik met de klantenservice. Na wederom een half uur in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een gestreste medewerker aan de lijn. Dat begrijp ik, als je altijd boze mensen te woord moet staan die te lang moeten wachten en daarom nog bozer zijn. Ik was om die reden rustig. Toen ik melde dat ik het geld terug wilde vragen verwees ze me naar de website. Ik heb voorheen geld terug gekregen toen ik belde, maar deze dame meldde me dat dat sinds kort niet meer mogelijk was. Ik zei dat ik dat gek vond. Ze verwees me naar een formulier op de website. De situatie kon ik daar echter niet uitleggen, omdat de velden die ik moest invullen dat niet toelieten. Toen ik zei dat ik een klacht in wilde dienen, zei ze dat ik dat beter via een formulier op de website kon doen, omdat er met telefonische klachten niks gedaan werd. Toen ik zei dat ik toch wel daadwerkelijk een klacht wilde indienen via de telefoon (de klacht luidde: ''NS investeert te weinig in klantenservice'') kon dat na verificatie. Ze las me mijn eigen gegevens voor en vroeg of dat klopte. Toen ik melde dat dit niet de definitie van verifiëren is zei ze dat dat wel zo is "omdat iemand dat tegen haar gezegd had". Ik wil niet dat iedereen zomaar iets in mijn naam kan doen. Ik heb toen de hoorn erop gelegd omdat dit nergens toe zou leiden behalve frustratie. Ik weet nu echter niet wat ik moet doen, maar wil wel graag mijn geld terug, en ik wil niet dat iemand in mijn naam iets kan wijzigen. Iemand enig idee wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tamzin 21 september 2018, 20:37

Ik vrees dat deze kosten niet vergoed gaan worden. Je had gebruik moeten maken van het vervangende busvervoer van NS.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Ik vrees dat deze kosten niet vergoed gaan worden. Je had gebruik moeten maken van het vervangende busvervoer van NS.

Reageer