geld terug

  • 7 July 2022
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik had net een medewerker aan de lijn die zei dat ik mijn bus geld terug Zou krijgen van Zutphen naar Deventer en minn jongere dag kaartje mijn ticket nummer moest ik door geven dat is 41096025

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat is de reden dat geld voor bussen terugbetaald zal worden? Een jongerendag kaart is niet geldig in bussen en alleen in NS treinen.

Wij kunnen overigens niets met jouw ticketnummer op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Je zal hiervoor telefonisch, via Twitter, Facebook  of chat contact op moeten nemen met NS klantenservice.

Badge +3

Bij mijn weten was er dinsdag 05-07-2022 om 10:30 geen enkele reden om met Arriva (bus 81) van Zutphen naar Deventer te reizen (ritprijs € 4,48). Je kon gewoon met de NS intercity.

Daarvoor krijg je dus geen geld terug, en ook niet voor Groningen Europapark - Hoogezand-Sappermeer, want dat is Arriva en daar is de Jongeren Dagkaart niet geldig.

Bovendien is een Jongeren Dagkaart een e-ticket, dus waarom gebruik je dan je ov-chipkaart?

Of wil je je geld terug omdat je helemaal niet met de Jongeren Dagkaart gereisd hebt? Dat gaat helaas niet gebeuren, want valt niet te controleren.

Zo te zien is die trouwens wel gebruikt om van Deventer naar Groningen Europapark te komen.

Reageer