Skip to main content

Gisteren dus 28 sept stapte ik om 16:13 in de trein van A'dam Zuid naar Ehv. Al snel werd duidelijk dat de trein NIET op tijd zou vetrekken ivm spoorloper. Een half uur later na diverse berichten zei een NS stem dat het nog veel langer zou gaan duren en dat het wellicht slimmer was om met de metro naar adam CS te gaan en daar te vertrekken. Na nog een kwartier wachten werd dit bericht herhaald en ben ik maar naar Adam CS gegaan .  Uiteindelijk kwam ik ruim anderhalf uur later in Ehv aan. Geld terug via MijnNs gaat niet want als ik op mijn checkINOUT van Adam Zuid klik staat daar geen reis maar in en uit op hetzelfde station. WAT NU?

U kunt buiten MijnNS om geld terug bij vertraging aanvragen en dan zelf invullen hoe de vork in de steel zat.


Mooi! Hoe werkt dat dan?


U kunt dit formulier gebruiken. Dat laat geen ruimte voor een toelichting, maar als de claim onverhoopt door het systeem wordt afgewezen, dan kunt u op die mail reageren met een toelichting. De claim zal dan opnieuw beoordeeld worden door een mens.


Reageer