beantwoord

Geld terug bij bestellen van verkeerde ticket

Ik had voor vandaag, 17 januari een retourtje nodig van 19,20 in totaal. In mijn haast had ik de dag ervoor om 23:45 een ticket besteld, jammer genoeg voor die dag zelf. Vanochtend zag ik dat de ticket was verlopen, omdat hij voor gisteren was. Met de ticket van gisteren heb ik dus niet gereist. Ik heb een nieuwe besteld en heb dus totaal 38,40 betaald. Om 23:45 had ik geen trein meer kunnen pakkken. Ik zou graag 19,20 terug krijgen.
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 januari 2019, 18:14

Welkom bij de Community, Taraa123.

Ik kan me voorstellen dat dit natuurlijk niet je bedoeling is geweest. De voorwaarden van E-tickets zijn heel streng. Daarin staat ook aangegeven dat E-tickets niet kunnen worden ingeleverd en worden terugbetaald. Echter als aantoonbaar is dat jij het ticket niet hebt kunnen gebruiken omdat er überhaupt geen trein meer reed kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om je geld terug te vragen. Dit gaat het snelste via Facebook of Twitter 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

9 reacties

Ik kan me voorstellen dat dit natuurlijk niet je bedoeling is geweest. De voorwaarden van E-tickets zijn heel streng. Daarin staat ook aangegeven dat E-tickets niet kunnen worden ingeleverd en worden terugbetaald. Echter als aantoonbaar is dat jij het ticket niet hebt kunnen gebruiken omdat er überhaupt geen trein meer reed kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om je geld terug te vragen. Dit gaat het snelste via Facebook of Twitter 🙂.

Edit
Denice NS schreef:

ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar geld terug krijgen is onmogelijk omdat de ticket al was opgehaald.
Reputatie 6
Badge
@Taraa123 je kunt het nog via twitter of facebook proberen. Daar kun je een foto van besteltijd meesturen.
Gelukt!
Badge +3
Bij e-tickets besteld vlak voor middernacht is men steeds vaker coulant als het om een ticket voor 'vandaag/morgen' gaat. Voordeel van de twijfel vs. risico op fraude vs. boze klanten.

Fijn dat het gelukt is, en lesje geleerd natuurlijk 😛

Gaan ze je gemaakte kosten vergoeden of kreeg je een nieuwe code voor een soortgelijk ticket op een andere dag naar keuze?
Fijn dat het toch gelukt is, Taraa123 😃
Reputatie 6
Badge
Taraa123 schreef:

Gelukt!

Via twitter of facebook op grond van je besteltijd? Fijn!
MoDe schreef:

Taraa123 schreef:

Gelukt!

Via twitter of facebook op grond van je besteltijd? Fijn!

Ben een chat gestart en het hele verhaal uitgelegd. Werd een stuk beter gedaan dan via de telefoon!

Reageer