beantwoord

geld terug bij niet stoppen juiste perron

• 24 januari 2020
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Ik nam de trein van Amsterdam naar Almere poort echter de trein was vergeten te stopoen in Almere poort waardoor ik in Almere muziekwijk uitkwam. De conducteur gaf aan dat de  machinist ws een lange dag had gehad… kan gebeuren. Echter ik heb nu teveel geld betaald en moest weer terug. Degene die me in Almere poort stond op te wachten is me komen ophalen in Almere muziekwijk. Al met al zeer vervelend ik heb erover een klacht ingediend maar helaas niet iets van sorry wat vervelend voor u maar wel u heeft nergens recht op en daarnee werd t afgedaan . Ik vind dit zeer onzorgvuldig van de ns en verwacht een goede afhandeling hiervan

icon

Beste antwoord door Thom 24 januari 2020, 15:36

U kunt in ieder geval een beroep doen op Geld Terug bij Vertraging. Als de computer het in eerste instantie afwijst, en dat verwacht ik, kunt u uw verhaal kwijt als reply op de afwijzingsmail. Het is voor NS na te gaan of een trein ergens daadwerkelijk is gestopt of niet.

De trein had natuurlijk moeten stoppen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt in ieder geval een beroep doen op Geld Terug bij Vertraging. Als de computer het in eerste instantie afwijst, en dat verwacht ik, kunt u uw verhaal kwijt als reply op de afwijzingsmail. Het is voor NS na te gaan of een trein ergens daadwerkelijk is gestopt of niet.

De trein had natuurlijk moeten stoppen.

Reputatie 7
Badge

GTBV lijkt wat moeilijk, omdat de reistijd met slechts 4 minuutjes zo kort is, samen met het hoog frequente treinverkeer aldaar dat de kans dat er  30 minuten vertraging ontstaat erg klein is 

Hooguit kan @Juutje1234 de (minimale) extra reiskosten terugkrijgen.

Overigens, bij een machinist welke een "lange dag" heeft gehad en fouten maakt, zou ik terstond melding maken.

Ik heb extra reiskosten gehad door in muziekwijk te moeten uitchecken daarnaast moest ik weer teirg naar Almere poort al met al kost dt tijd en geld  jammer dat ns op zujn minst gewoon excuses aanbiedt.

Reputatie 2

GTBV lijkt wat moeilijk, omdat de reistijd met slechts 4 minuutjes zo kort is, samen met het hoog frequente treinverkeer aldaar dat de kans dat er  30 minuten vertraging ontstaat erg klein is 

Hooguit kan @Juutje1234 de (minimale) extra reiskosten terugkrijgen.

Overigens, bij een machinist welke een "lange dag" heeft gehad en fouten maakt, zou ik terstond melding maken.

Inderdaad dat laatste lijkt mij uitermate zorgwekkend. Ik snap zo'n opmerking ook niet, als het echt zo zou zijn een gedegen test van die machinist op zijn plaats zijn. Een ongeluk is zo gebeurd.

Reageer