In Apeldoorn werd aangekondigd dat er sprake was van een wisselstoring tussen Deventer en Almelo.
Er werd geadviseerd via Zwolle om te rijden. Zo gezegd zo gedaan.
In Zwolle netjes uitgecheckt bij NS en ingecheckt bij Blauwnet.
Aankomsttijd in Almelo 21.30
Nu probeer ik mijn volledige reiskosten (NS en Blauwnet) terug te krijgen. Hiervoor naast de via de website ingediende claim tevens een mailwisseling opgestart met NS klantenservice.
Ik krijg nu als antwoord dat ik de reiskosten Utrecht - Zwolle vergoed krijg en dat de Blauwnet kosten buiten de Algemene voorwaarden vallen.
Is dit wel correct? Het oorspronkelijk gekozen traject was volledig NS. Dan zijn zij toch ook verantwoordelijk?
Overigens zag ik veel mensen in Zwolle niet netjes uit- en inchecken.
Dan krijg je wellicht wel de gehele NS reis vergoed maar reis je feitelijk zwart op Blauwnet.
Hoe hoort dit in deze situaties?
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo entjesbe, welkom op onze Community!
Ik zie dat er nog niet door een moderator is gereageerd in dit topic. In zo'n situatie wordt er gekeken naar een alternatief en ik begrijp dat dit in dit geval via Zwolle reizen is geweest. Werd dit door personeel op het station geadviseerd of omgeroepen? Heb je de kosten van de claim wel al ontvangen?
Bekijk origineel
Ik zie dat er nog niet door een moderator is gereageerd in dit topic. In zo'n situatie wordt er gekeken naar een alternatief en ik begrijp dat dit in dit geval via Zwolle reizen is geweest. Werd dit door personeel op het station geadviseerd of omgeroepen? Heb je de kosten van de claim wel al ontvangen?