beantwoord

Geld terug bij staking

• 30 mei 2019
  • 2 reacties
  • 721 Bekeken

Ik probeer geld terug te vragen voor de staking, omdat mijn abonnement uiteraard gewoon doorloopt en ik behoorlijk wat heb moeten regelen om mijn baas niet teleur te stellen afgelopen dinsdag. Echter: de reguliere methode werkt op basis van incheckmomenten, maar afgelopen dinsdag heb ik - en met mij vele abonnementhouders- natuurlijk niet ingecheckt. Hoe kan ik nu toch een vergoeding aanvragen?
icon

Beste antwoord door MoDe 30 mei 2019, 16:46

Er is een apart topic over de staking.

u kunt kiezen tussen GTbV vertraging >60 minuten, niet via MijnNS maar via het gewone onlineformulier beginstation invullen en bij eindstation eindstation niet bereikt.
of op basis van werkelijk gemaakte kosten een claim indienen. U moet deze kosten wel met bewijzen kunnen aantonen. De claim kan naar het postbusadres wat in het topic over de staking is vermeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Er is een apart topic over de staking.

u kunt kiezen tussen GTbV vertraging >60 minuten, niet via MijnNS maar via het gewone onlineformulier beginstation invullen en bij eindstation eindstation niet bereikt.
of op basis van werkelijk gemaakte kosten een claim indienen. U moet deze kosten wel met bewijzen kunnen aantonen. De claim kan naar het postbusadres wat in het topic over de staking is vermeld.
Die werkelijk gemaakte kosten kennen dan wel een maximum van € 25,- (plus de postzegel die ook geclaimd kan worden)

Reageer