Vanmorgen stond ik in de chaos op Utrecht Centraal. Aangezien het er niet naar uitzag dat de problemen spoedig zouden zijn verholpen en ik weinig zin had in een correctieboete na een uur zinloos wachten heb ik mijn check-in geannuleerd. Inmiddels (ruim een uur na mijn check-in) is gebleken dat mijn inschatting correct was. Graag hoor ik hoe ik in aanmerking kom voor de restitutie waar ik volgens Europese regelgeving recht op heb. Ik ben in het bezit van een Traject Vrij abonnement en de reis die ik had willen maken betreft het afgekochte traject.
icon
Beste antwoord door Hessel NS 25 maart 2015, 14:10
Graag hoor ik hoe ik in aanmerking kom voor de restitutie waar ik volgens Europese regelgeving recht op heb. Ik ben in het bezit van een Traject Vrij abonnement en de reis die ik had willen maken betreft het afgekochte traject.
Hoi Theofiel, als je niet al geld terug gekregen hebt: stuur me even je gegevens en we vergoeden graag de kosten voor het afgekochte traject. Daar is immers voor betaald, die reis heb je niet kunnen maken, dus die moeten we vergoeden. Sorry voor de verwarring en dat in alle discussie het eigenlijke antwoord op je vraag verloren is gegaan.
Bekijk origineel