beantwoord

Geld terug bij verplicht over ander traject reizen?

• 14 november 2017
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een maand traject abonnement voor het traject Amsterdam sloterdijk-Hoorn. Op maandag 23-10-2017 was de bovenleiding tussen Zaandam en Hoorn stuk (volgens mij ter hoogte van Purmerend). Hierdoor heb ik moeten reizen over Alkmaar, wat uiteraard niet echt een heel groot probleem was. Alleen nu zie ik omdat we bij Alkmaar uit- en in moesten checken (i.v.m. de gesloten poortjes) dat ik nu € 5.00 heb moeten betalen voor Amsterdam Sloterdijk-Alkmaar en € 4.00 voor Alkmaar-Hoorn. Ik vind dit echter niet terecht omdat ik geen keus had op dat moment. Hoe kan ik het geld terug vragen van deze onterechte kosten?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Shanna van Dijk
icon

Beste antwoord door Arnold NS 14 november 2017, 10:50

Hallo ShannavDijk,

Je kunt, zoals Slidestops al terecht aangeeft, het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Zij gaan dan even met je meekijken wat er precies gebeurd is en wat ze voor je kunnen betekenen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Via de klantenservice. Bereikbaar via telefoon op 030-7515155 of via Twitter of Facebook.
Hallo ShannavDijk,

Je kunt, zoals Slidestops al terecht aangeeft, het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Zij gaan dan even met je meekijken wat er precies gebeurd is en wat ze voor je kunnen betekenen.

Reageer