beantwoord

Geld terug bij vertraging

  • 4 september 2015
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

11 Augustus jongstleden heb ik een vertraging van ruim 2 uur opgelopen na een wisselstoring, de trein heeft uren stilgestaan en ik kon nergens heen. Ik heb een claim ingediend bij 'Geld terug bij vertraging' en heb zojuist bericht gehad dat zij geen vertraging hebben geconstateerd. Ik voldeed aan alle voorwaarden en vroeg met af hoe ik dit geld terug kan krijgen. Contact opnemen via telefoon heeft geen zin, nadat ik mijn verhaal had gedaan werd er direct opgehangen zonder dat iemand mij uitleg gaf.

Alvast bedankt.

Groeten,
Dirk-Jan
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 september 2015, 17:35

Ik zie dat je om 18.22 bent ingecheckt op Dordrecht, en om 19.45 bent uitgecheckt op Lage Zwaluwe. Je hebt echter als tijd 00.12 uur opgegeven. Daarom ging het mis in ons systeem. Ik heb het voor je gecorrigeerd. Je claim is nu alsnog goedgekeurd!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Dirk-Jan, en welkom op het forum!

Heb je voor mij het claimnummer? Ik kijk graag even met je mee!
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie! Mijn claimnummer is 40948271
Ik zie dat je om 18.22 bent ingecheckt op Dordrecht, en om 19.45 bent uitgecheckt op Lage Zwaluwe. Je hebt echter als tijd 00.12 uur opgegeven. Daarom ging het mis in ons systeem. Ik heb het voor je gecorrigeerd. Je claim is nu alsnog goedgekeurd!

Reageer