beantwoord

Geld terug bij vertraging

• 14 september 2015
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op 10 augustus ben ik van Enkhuizen naar Rotterdam Alexander gereisd via Schiphol en Rotterdam Centraal. Op Rotterdam Centraal werd de volledige treindienst voor onbepaalde tijd gestaakt. Uiteindelijk ben ik met vouwfiets en tram uiteindelijk naar mijn bestemming gegaan. Ik heb uitgecheckt op Rotterdam Centraal (anders kom ik het station niet uit), maar niet op Rotterdam Alexander. Daar kon ik met NS niet komen. Vervolgens hebt u mijn claim met formuliernummer 40950710 afgewezen. Graag ik vraag ik u deze afwijzing te herzien
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 september 2015, 09:40

Een aantal zaken:

- Er is sprake van een geldige check-in en check-uit. En daarbij was geen sprake van vertraging. Op basis daarvan is de claim terecht afgewezen.

- Je hebt zelf, zonder overleg met iemand van NS, gekozen voor alternatief vervoer. Die keuze komt voor je eigen rekening.

- Het is voor NS niet mogelijk vast te stellen hoeveel vertraging je hebt opgelopen.
Bekijk origineel

2 reacties

Een aantal zaken:

- Er is sprake van een geldige check-in en check-uit. En daarbij was geen sprake van vertraging. Op basis daarvan is de claim terecht afgewezen.
- Je hebt zelf, zonder overleg met iemand van NS, gekozen voor alternatief vervoer. Die keuze komt voor je eigen rekening.
- Het is voor NS niet mogelijk vast te stellen hoeveel vertraging je hebt opgelopen.
Hoi Rudys, en welkom!

De informatie van Luchmacht is helemaal correct. Ik raad je daarom aan om dergelijke claims via Klantenservice in te dienen, het liefst per e-mail. Ze kunnen dan handmatig naar je verzoek kijken en mogelijk vanuit coulance je verzoek herzien.

Reageer