beantwoord

geld terug bij vertraging

• 29 september 2015
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo,

Ik moest enkele weken geleden met de trein van Rotterdam naar Antwerpen. De trein van 18.05 reed echter niet omdat tussen Amsterdam en Rotterdam iemand voor de trein gesprongen was. Hierdoor moest ik ofwel een uur wachtne op de volgende, of een trein eerder naar Rossendaal en daar 3 kwartier wachten op aansluiting. Ik heb dan ook een aanvraag gedaan om mijn geld terug te krijgen door vertraging, maar deze is afgewezen. Waarschijnlijk omdat ik heb ingecheckt in Rotterdam en uitgecheckt in Roosendaal zonder een uur vertraging. In het totaal was het echter wel minstens een uur. Wat kan ik hier nog aan doen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Raymond123 29 september 2015, 16:22

Bij een internationale vertraging, daar gaat het volgens mij om, krijg je 25 procent van het ticket terug als je meer dan 60 minuten vertraging hebt. Het handigst lijkt mij om te bellen en de situatie uit te leggen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Bij een internationale vertraging, daar gaat het volgens mij om, krijg je 25 procent van het ticket terug als je meer dan 60 minuten vertraging hebt. Het handigst lijkt mij om te bellen en de situatie uit te leggen.
Reputatie 1
Badge
Het hangt er verder vanaf WELK ticket-wat je niet vermeldt, hebt benut voor Rsdl-Antw. Als dat een goedkopertje van NMBS is, dan heb je gewoon pech, dat is een van de consequenties van dat goedkoop willen doen. Dan zijn het 2 aparte trajecten met elk de eigen regels. Die van NMBS staan op b-rail.com
Oke bedankt voor jullie reacties, ik ga eens bellen.

Reageer