Beste antwoord door Tochjo
Hoewel eerder op dit forum is aangegeven dat claims op trajecten waar werkzaamheden zijn nog apart worden beoordeeld door een medewerker, lijken in ieder geval sommige van die claims alsnog onterecht te worden afgewezen. U kunt contact opnemen met de klantenservice om uw situatie toe te lichten. De medewerker kan dan een opmerking aan de claim toevoegen en hem opnieuw laten beoordelen.
Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel
Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.