beantwoord

Geld terug bij vertraging

  • 26 november 2015
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Dit betreft claim 41026214. Ik wilde om 18:12 vanaf Amsterdam Zuid de intercity nemen naar Almere. De intercity reed niet volgens de app en borden op het perron, dus ik heb de sprinter naar Almere genomen. Hier nog meer vertraging mee opgelopen en uiteindelijk om 19:13 aangekomen met een vertraging van 40 minuten (op een traject van 21 minuten). Graag zou ik alsnog een tegemoetkoming zien door de verloren tijd. Deze trein heeft regelmatig vertraging, vandaag 25 minuten, gisteren 15 minuten.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 november 2015, 11:03

Hoi Benjamin, en welkom op het forum!

Ik heb je claim bekeken. Ik zie dat de trein van 18.12 inderdaad niet heeft gereden. Op basis van de informatie die je hier geeft en het feit dat de sprinter van 18.19 ook 18 minuten vertraging had, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Benjamin, en welkom op het forum!

Ik heb je claim bekeken. Ik zie dat de trein van 18.12 inderdaad niet heeft gereden. Op basis van de informatie die je hier geeft en het feit dat de sprinter van 18.19 ook 18 minuten vertraging had, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bedankt!

Reageer