beantwoord

Geld terug bij vertraging

  • 10 december 2015
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Voor 30/10 en 13/11 heb ik het formulier 'Geld terug bij vertraging' ingevuld, aangezien ik 2x meer dan 60 minuten vertraging had.
Ik heb hierover ook 2 klachten brieven geschreven aangezien ik zeer teleur gesteld was over de 2 reizen.
Als ik naar 'Mijn NS' ga, zie ik dat die van 30/10 (claimnr: 15987065) is afgewezen. Dit snap ik niet. Ook heb ik op de brief van begin november nog geen reactie gekregen.
Bij die van 13/11 (claimnr: 15990379) staat bij de status: In Behandeling. Dit is al meer dan 3 weken geleden en ook op de 2e brief heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.
Heeft de klantenservice ook last van 'vertraging'?
Ik ben niet tevreden over de gang van zaken.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 december 2015, 12:52

Goedemorgen Mario, en welkom op het Serviceforum.

Ik heb beide claims even bekeken.

Claim 15987065 is inderdaad afgewezen. Je bent om 12.53 ingecheckt, en geeft als vertrektijd 13.20 op. Het systeem heeft 25 minuten vertraging gevonden en daarom is de claim afgewezen. Ik zie dat de trein niet verder reed dan Den Haag HS. Het systeem heeft toen een volgende trein vanaf daar gevonden, waarmee je minder dan 30 minuten vertraging zou hebben.
Claim 15990379 is deze week behandeld en goedgekeurd.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Mario, en welkom op het Serviceforum.

Ik heb beide claims even bekeken.

Claim 15987065 is inderdaad afgewezen. Je bent om 12.53 ingecheckt, en geeft als vertrektijd 13.20 op. Het systeem heeft 25 minuten vertraging gevonden en daarom is de claim afgewezen. Ik zie dat de trein niet verder reed dan Den Haag HS. Het systeem heeft toen een volgende trein vanaf daar gevonden, waarmee je minder dan 30 minuten vertraging zou hebben.
Claim 15990379 is deze week behandeld en goedgekeurd.

Reageer