beantwoord

Geld terug bij vertraging

• 4 maart 2016
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Beste NS, op dinsdag 23 februari 2016 zat ik in de intercity van Amsterdam Amstel (07.30) naar Utrecht. Vanwege een aanrijding met een persoon bij Maarssen, kon deze trein niet verder rijden. Deze trein is terug gereden naar Breukelen, waar we allen moesten uitstappen. Vanaf daar moesten we met een andere trein naar Woerden en zijn we via Woerden uiteindelijk ruim een uur later in Utrecht aangekomen. Onze trein vanaf Amstel is dus nooit in Utrecht aangekomen. Dit kan ik echter niet aangeven op het 'Geld terug bij vertraging' formulier. Hoe kan ik mijn vertraging in dit geval claimen? Mijn claimnummer was 41108866. Mvg, Maaike
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 maart 2016, 09:45

Goedemorgen Maaike, en welkom op het forum!

Vervelend dat je reis zo is verlopen, en wat een vervelende situatie.

Ik heb je claim bekeken. De trein van 07.30 reed volgens onze gegevens tot Utrecht Centraal. Ik zie dus geen stranding op Breukelen. Gelet op jouw verhaal, jouw reistransacties en de problemen vanaf Breukelen, zal ik je claim echter alsnog toewijzen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Maaike, en welkom op het forum!

Vervelend dat je reis zo is verlopen, en wat een vervelende situatie.

Ik heb je claim bekeken. De trein van 07.30 reed volgens onze gegevens tot Utrecht Centraal. Ik zie dus geen stranding op Breukelen. Gelet op jouw verhaal, jouw reistransacties en de problemen vanaf Breukelen, zal ik je claim echter alsnog toewijzen.

Reageer