beantwoord

Geld terug bij vertraging

• 17 maart 2017
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Hallo
Ik heb een vraag over Geld terug bij vertraging.
Gister reden er geen treinen tussen Gouda en Alphen. Er reden keurig NS-bussen, hier moest ik helaas erg lang op wachten.
Mijn vraag is nu, hoe kan je hiervoor geld terug vragen?
Aangezien er niet ingecheckt kan worden voor deze bussen, omdat je op Gouda door de poortjes moet.

Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 17 maart 2017, 21:44

Ik heb er even over nagedacht Waddinxvener en moet even nakijken hoe we met dit soort situaties omgaan. Het kan zijn dat ik maatwerk moet toepassen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.

PS: Goed om te lezen dat er bussen reden, spijtig dat het erg lang duurde.

Ik heb maatwerk toegepast en restitutie aangeboden volgens onze voorwaarden 'Geld terug bij Vertraging'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Overigens ging het om de heenreis, Waddinxveen naar Rotterdam Centraal. Waarbij ik dus het eerste stukje met de NS-bus naar Gouda ben gegaan, zonder ingecheckt te zijn omdat je anders niet kan uitchecken.
Ik heb er even over nagedacht Waddinxvener en moet even nakijken hoe we met dit soort situaties omgaan. Het kan zijn dat ik maatwerk moet toepassen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.

PS: Goed om te lezen dat er bussen reden, spijtig dat het erg lang duurde.

Ik heb maatwerk toegepast en restitutie aangeboden volgens onze voorwaarden 'Geld terug bij Vertraging'.

Reageer