beantwoord

Geld terug bij vertraging

• 22 juni 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Op do 16-6 om 06.25 met mijn dalvrij abonnement ingecheckt op Schothorst om daar de IC naar Rotterdam Centraal te nemen van 06.34 uur. Deze bleek niet te gaan ivm een stroomstoring tussen Amersfoort en Utrecht. Om op Amersfoort te geraken besloten om de bus te pakken richting Amersfoort Centraal. Daar de trein richting Amsterdam gepakt om via Hilversum naar Utrecht/Rotterdam te gaan. Om 08.26 in Rotterdam uitgecheckt. Nu is er € 10,- in rekening gebracht welke gisteren via Service op Amersfoort hersteld is. De reden was dat door het in en uitchecken in de bus de incheck in Schothorst ongedaan is gemaakt. Alles keurig opgelost, maar ik kan nu niet online de claim indienen voor de 30-59 minuten vertraging . Hoe kan ik dit alsnog doen?
Groet,
SSpijker
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 juni 2017, 13:40

Voor een GTBV-claim zul je ook echt daadwerkelijk met de trein gereisd moeten hebben en niet een deel met de bus. Je kunt eventueel aanspraak maken op artikel 6 van de AVR, daarvoor zul je direct met de klantenservice contact op moeten nemen en gaat niet via een formulier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Voor een GTBV-claim zul je ook echt daadwerkelijk met de trein gereisd moeten hebben en niet een deel met de bus. Je kunt eventueel aanspraak maken op artikel 6 van de AVR, daarvoor zul je direct met de klantenservice contact op moeten nemen en gaat niet via een formulier.

Reageer