beantwoord

Geld terug bij vertraging

• 2 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Uit onze gegevens blijkt dat u deze reis al eerder heeft geclaimd. Helaas kunnen wij daarom nu niet aan uw verzoek voldoen.

Ik heb vertraging gehad op 7 juni 2017, voor de eerste keer online geclaimd en krijg bovenstaande reactie, nooit bericht gehad, nooit centen ontvangen. Bel naar klantenservice en krijg alleen te horen, u moet afwachten !! waarop ?? ik krijg een afwijzing, kijk het op ze minst even na, toch?! Maar geen enkele moeite nemen, vind ik niet klantvriendelijk. Hoe kom ik dan aan informatie?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 augustus 2017, 21:10

Hallo bokkie, welkom op ons Serviceforum. Vervelend om te lezen dat je claim is afgewezen. Wat je in dit geval het beste kun doen is reageren op de mail die je hebt ontvangen. Hierin kun je een korte toelichting geven van de situatie die dag. Of heb je dit al gedaan? Je claim zal dan opnieuw worden beoordeeld.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo bokkie, welkom op ons Serviceforum. Vervelend om te lezen dat je claim is afgewezen. Wat je in dit geval het beste kun doen is reageren op de mail die je hebt ontvangen. Hierin kun je een korte toelichting geven van de situatie die dag. Of heb je dit al gedaan? Je claim zal dan opnieuw worden beoordeeld.

Reageer