beantwoord

Geld terug bij vertraging

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb op 28 december 2017 om 17:28 de intercity gepakt naar Utrecht, op nieuwenkerk ad IJssel gebeurde er een ongeluk (aanrijding met een persoon) waarbij ik 2 en een half uur in de trein moest zitten en de trein niet meer verder rijd. Dit staat ook aangeven bij mijn reisgeschiedenis maar op een of andere manier zegt de aanvraag dat er toen geen vertraging was terwijl het een reis van 6 minuten is en ik 2 en een half uur later heb uitgecheckt. Nu wil ik mijn geld terug vragen maar dat is niet mogelijk. Ik was pas om 22:00 op mijn eindbestemming Den Haag centraal en ik had de trein om 17:28 gepakt. Graag hulp!

Mvg
icon

Beste antwoord door Thom 4 december 2017, 13:37

Als u een weigering heeft gekregen, kunt u daarop reageren en het toelichten. Dan beoordeelt een mens uw situatie, in tegenstelling tot een computer.

Computers kunnen eenvoudige vertragingen goed beoordelen en afhandelen maar zodra er een verhaal bij komt, zijn ze daar uiteraard niet meer toe in staat.

Overigens is de tijd van uitchecken geen bewijs dat u de vertraging had, wel waar en wanneer u bent uitgestapt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u een weigering heeft gekregen, kunt u daarop reageren en het toelichten. Dan beoordeelt een mens uw situatie, in tegenstelling tot een computer.

Computers kunnen eenvoudige vertragingen goed beoordelen en afhandelen maar zodra er een verhaal bij komt, zijn ze daar uiteraard niet meer toe in staat.

Overigens is de tijd van uitchecken geen bewijs dat u de vertraging had, wel waar en wanneer u bent uitgestapt.
Hallo Sosa en welkom op het NS Forum,

Het gegeven antwoord van Thom klopt. Als je deze melding krijgt via Mijn NS dan kan je het beste gebruik maken van dit formulier. Tevens kan je dan een kleine toelichting geven.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bedankt voor de reacties, ik zal vanmiddag even contact opnemen met NS, ik heb geen reactie mogen ontvangen op mijn mail..

Reageer