beantwoord

geld terug bij vertraging

  • 7 July 2018
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

ik reisde op 1 april eerste paasdag van Utrecht centraal naar Tilburg, dan heb je op den Bosch een overstap van 2 minuten van spoor 7b naar 6a.
je loopt van de ene trein naar de andere en terwijl de conducteur je aan ziet komen sluit die de deuren en rijd weg terwijl er nog een man of 80 op het perron staan die ook mee willen daardoor moet je en trein later pakken en dan ben je dus later op je bestemming.
daardoor liep ik meer dat een half uur vertraging op.
dan probeer je zo iets op 1 juli te claimen en geeft de site de melding dat het binnen drie maanden moet gebeuren en dan zit je net op het randje van de drie maanden en dan weigert het systeem.
de vraag is dus dat ik graag geld terug wil door de vertraging die ik heb opgelopen.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 7 July 2018, 11:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
1 april betekent dat 30 juni de laatste dag is.
Ik snap dat het altijd vervelend is om tegen een vertraging aan te lopen aspergeman, maar het is inderdaad noodzakelijk de claim binnen 3 maanden door te voeren. Daar kan ik helaas ook geen rek in creëren.

Reageer